zamiast wstępu

Nasza podróż trwa od 31 lipca do 28 sierpnia 2011.
Zakładany plan podróży przewiduje następujące punkty:
Mumbai - Aurangabad - Elura + Ajanta - Hajadarabad - Hampi - Hospet -Badami - Mysore - Kochi - Munnar - Allepey (Alappuzha) - Nagarhole - Jog Falls - Goa - Pandźim - Mumbai.

Uczestnikami wycieczki oprócz mnie są: Magda (osobista narzeczona - socjopsycholog w służbie stałej), dr Tomek (w Indiach po raz któryś...), AniaD (prawniczka nosząca przy sobie nóż szturmowy), MagdaM (też prawniczka, ale zamiast noża ma Kindla), AniaO (socjolożka, w wolnej chwili producentka filmów) i KubaO (wg którego ekonomia ma ludzką twarz...)..


wtorek, 16 sierpnia 2011

Jeszcze kilka godzin...

... oczekiwania. O godzinie 22.25 wyruszamy pociagiem z Fort Cochin na Goa. Pociag jedzie ok 16 godzin, wiec bede mial sporo czasu, zeby Wam napisac o regatach wezowych lodzi, wycieczce na plantacje herbaty i do rezerwatu przyrody... Moze 16 godzin wystarczy, zeby to jakos strescic. W kazdym razie niedlugo zaczynamy ostatni etap naszej wycieczki. I macie pozdrowienia od Bobbiego :)
W ramach oczekiwania na ciag dalszy oglaszam zagadke: jak byly ubrane wioslarki startujace w regatach wezowych lodzi w Allapey.

3 komentarze:

  1. Oby te godziny płynęły szybciej. Mam nadzieję, że kolejny wpis, objętościowo będzie odpowiednio duży....
    Pozdrowienie dla całej ekipy
    DanutaO

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że miały na sobie sari :)

    pozdrawiam i całuję Wszystkich Zosia

    p.s.Ja jutro do Izraela jadę, wieć też czka mnie ogrom wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Wiem, hihihi
    W sari oczywiście -)
    Pzdr,
    RaV.O

    OdpowiedzUsuń